Niniejszy regulamin obowiązuje od 25.12.2014 roku.
§ 1. Słownik pojęć
- Sprzedawca – Dariusz Pomorski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Zakłady Optyczne „OPTILUX” Dariusz Pomorski, ul. Pomorska 34, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP: 5991006063, REGON: 003155298.
- Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną www.optilux.pl.
- Kupujący – każdy podmiot składający zamówienie w Sklepie (konsument lub osoba nieposiadająca statusu konsumenta).
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221Kodeksu cywilnego).
- Regulamin – niniejszy regulamin.
- Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu przez Kupującego konta, dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu.
- Towar – rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie, w szczególności okulary, soczewki, płyny i inne akcesoria związane z ochroną wzroku.
- Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające co najmniej rodzaj i liczbę Towarów.
- Newsletter – elektroniczna forma informacji rozsyłanej za pomocą poczty elektronicznej do Kupujących oraz innych użytkowników Sklepu.
§ 2. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Towarów znajdujących się w Sklepie oraz zasady korzystania ze Sklepu.
- Do zawarcia umowy sprzedaży oraz korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www.
- Przedmiotem sprzedaży są Towary prezentowane przez Sklep w chwili składania Zamówienia.
- Wszystkie Towary prezentowane w Sklepie są wolne od wad.
- Wszystkie ceny Towarów prezentowane na stronie internetowej Sklepu podawane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT. Cena podana w formularzu Zamówienia jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia. Cena podana przy każdym Towarze nie zawiera kosztów przesyłki.
- W przypadku sprzedaży Towarów, których ilość jest ograniczona, realizacja Zamówień uzależniona jest od kolejności wpłynięcia Zamówienia do Sprzedawcy.
- Koszty wynikające z korzystania z sieci Internet przez Kupującego, uzależnione są od cennika operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usługi dostępu do Internetu, z którego korzysta Kupujący i obciążają go osobiście.
- Sprzedawca może porozumiewać się z Kupującym, a Kupujący ze Sprzedawcą poprzez :
1. pocztę e-mail (sklep@optilux.pl),
2. telefonicznie za pośrednictwem infolinii pod numerami 801 009 554 lub 95 72 77 217 (od poniedziałku do piątku w godz. 09.00-17.00),
3. pisemnie listem
4. osobiście w siedzibie Sklepu.
- W przypadku Kupujących posługujących się językiem angielskim możliwy jest kontakt poprzez e-mail (shop@optilux.eu) lub telefonicznie pod numerem +48 95 72 77 221 (od poniedziałku do piątku w godz. 08.00-15.00),
- W przypadku Kupujących posługujących się językiem niemieckim możliwy jest kontakt poprzez e-mail (geschaft@optilux.eu) lub telefonicznie pod numerem +48 957 584 814 (od poniedziałku do piątku w godz. 07.00-14.00).
- Wszelka korespondencja elektroniczna wysyłana przez Sprzedawcę podlega ochronie antywirusowej i kierowana jest wyłącznie do określonego Kupującego.
- Sprzedawca dokonuje sprzedaży za pośrednictwem Sklepu na terenie Polski. Sprzedawca umożliwia również wysyłki zagraniczne.
- Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny Towarów, wprowadzania oraz wycofania Towarów, udzielania rabatów na poszczególne Towary oraz przeprowadzania i odwoływania promocji w Sklepie. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez Kupujących; tj. zmiany nie dotyczą Zamówień, które zostały złożone.
- W celu pełnego korzystania ze wszystkich możliwości Sklepu (w tym m. in. uzyskiwania rabatów), Kupujący może dokonać Rejestracji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego. Rejestracja jest jednorazowa i nie jest konieczna do składania Zamówień w Sklepie. Kolejne Zamówienia realizowane są na podstawie logowania Kupującego do serwisu Sklepu.
- Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Kupującym) zamieszczania w nim treści bezprawnych (np. w opiniach o Towarze).
§ 3. Składanie zamówień
1) niezwłocznie (w ciągu 1 dnia roboczego) e-mail będący potwierdzeniem złożenia Zamówienia u Sprzedawcy – wraz ze wszystkimi istotnymi warunkami Zamówienia – Zamówienie otrzymuje status „Oczekuje na przyjęcie do realizacji”,
2) w ciągu 3 dni roboczych od złożenia Zamówienia – informację poprzez e-mail lub telefonicznie zawierającą wszystkie istotne warunki umowy sprzedaży, potwierdzającą przyjęcie Zamówienia do realizacji i zawarcie umowy sprzedaży Towarów – Zamówienie otrzymuje status „Przyjęto do realizacji”.
1. przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy o numerze 73 2490 0005 0000 4600 7956 8697 (Bank ALIOR), kod banku SWIFT - ALBPPLPW,
2. przelewem za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych DotPay (świadczonych przez Dotpay S.A., ul. Wielicka 72, 30-552 Kraków),
3. kartą kredytową,
4. gotówką do rąk pracownika firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej,
5. gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Sprzedawcy lub w salonach sprzedaży w Bydgoszczy, Gorzowie Wlkp. i Słubicach.

- Zamówienia dokonywane za pośrednictwem strony internetowej Sklepu lub mailem na adres sklep@optilux.plmożna składać przez całą dobę.
- W celu złożenia Zamówienia poprzez serwis Sklepu należy dodać wybrany Towar poprzez funkcję „Do koszyka”, a następnie postępować zgodnie z dalszymi informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu, aż do kliknięcia przycisku „Finalizuj”
- Po złożeniu Zamówienia Kupujący otrzymuje:
- Jeżeli jeden z e-maili nie dotarł do Kupującego, to Kupujący proszony jest sprawdzenie swojej skrzynki mailowej „spam” lub kontakt z obsługą Sklepu. Aktualny status Zamówienia zarejestrowany Kupujący może sprawdzić także w panelu „Sprawdź stan zamówienia”
- Anulowanie lub modyfikacja Zamówienia jest możliwa przez Kupującego do czasu potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą najszybciej jak to jest możliwe (e-mailem lub telefonicznie). Nie narusza to w żaden sposób praw Konsumentów do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od odebrania Towaru
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby realizacji płatności
- W przypadku płatności przy odbiorze Sprzedawca zastrzega sobie w uzasadnionych sytuacjach prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej lub mailowej tego typu Zamówień.
- W przypadku przesyłek zagranicznych, dostępnymi formami płatności są przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy i karta kredytowa.
- W przypadku przesyłek zagranicznych, dostępnymi formami płatności są przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy i karta kredytowa.
- Kupujący dokonujący zapłaty przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych powinien zapłacić za Towar wraz kosztami dostawy w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży, określonego zgodnie z § 3 ust. 3 ust. 2 Regulaminu. Po tym terminie oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca.
- Informacje o kosztach związanych z wysłaniem przesyłki znajdują się w formularzu składania Zamówienia i są uwidaczniane w momencie finalizowania Zamówienia. Koszty te doliczane są do każdego Zamówienia i są ponoszone przez Kupującego (z wyjątkiem odbioru osobistego w siedzibie/salonie Sprzedawcy. Koszty przesyłek podane w formularzu dotyczą wyłącznie przesyłek krajowych.
- Opłaty za przesyłkę są następujące :
-
Ceny przesyłek za granice Polski zależą od aktualnych cenników firm przewozowych i kurierskich i zostaną każdorazowo uzgodnione z klientem oraz muszą zostac przez klienta zaakceptowane za pomocą e-maila.
§ 4. Realizacja zamówień
- Warunkiem realizacji Zamówienia złożonego przez Kupującego jest podanie przy wypełnianiu interaktywnego formularza prawdziwych danych osobowych i kontaktowych (umożliwiających weryfikację i potwierdzenie przyjęcia Zamówienia).
- W przypadku ewentualnego wydłużenia czasu realizacji Zamówienia Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany poprzez pocztę e-mail.
- Jeżeli kupującym jest Konsument, Sprzedawca wydaje Towar Kupującemu, nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy, chyba że umowa stanowi inaczej.
- Dowodem dokonania zakupu jest paragon lub faktura VAT, które Kupujący otrzymuje wraz z Towarem lub w oddzielnej przesyłce.
- Sprzedawca realizuje wysyłkę zamówionych Towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Możliwy jest także odbiór osobisty przez Kupującego w siedzibie Sklepu lub w jednym z salonów Sprzedaży po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedawcą.
- W przypadku błędnego lub niedostatecznego wypełnienia interaktywnego formularza Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Kupującym w celu potwierdzenia złożenia Zamówienia. Jeśli Zamówienia nie będzie można potwierdzić w terminie 3 dni z uwagi na brak możliwości kontaktu z Kupującym oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca.
- Procedura realizacji Zamówienia zostaje uruchomiona w przypadku Zamówień płatnych przy odbiorze – po potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę (co nastąpi mailem) lub w przypadku Zamówień płatnych przelewem/za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych – po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy.
- Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby przesyłka została nadana w możliwie jak najkrótszym terminie. Przybliżony czas realizacji Zamówienia (przygotowania do wysłania) wynosi średnio 7 dni roboczych. Całkowity termin realizacji Zamówienia wynosi maksymalnie 21 dni od daty wpływu należności na konto Sprzedawcy lub złożenia Zamówienia przez Kupującego w przypadku płatności przy odbiorze.
- Towar dostarczany jest Kupującemu w terminie od 3 do 21 dni roboczych, licząc od momentu nadania przesyłki przez Sprzedawcę.
- Miejscem spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę jest wskazane przez Kupującego w procedurze składania Zamówienia miejsce odbioru Towaru (adres dostawy).
- Odbierając dostarczoną przez przewoźnika przesyłkę Kupujący obowiązany jest ją zbadać (na podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności przewoźnika oraz niezwłoczne poinformowanie o tym Sprzedawcy. Brak sporządzenia protokołu szkody nie jest równoznaczny z wygaśnięciem prawa konsumenta do złożenia reklamacji w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki; protokół jest jednak pomocny w procedurze reklamacji. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może utrudnić Konsumentowi dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy oraz ustalenie osoby odpowiedzialnej za uszkodzenie przesyłki. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki złożone przez Kupujących niebędących Konsumentami, bez załączonego protokołu szkody, nie będą rozpatrywane.
§ 5. Rękojmia I gwarancja
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC.
- Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru.
- W ciągu 14 dni licząc od kolejnego dnia po otrzymaniu reklamacji, poinformujemy o uznaniu, nieuznaniu lub częściowym uznaniu zgłoszenia reklamacji.
- Reklamacja może być złożona pisemnie listem na adres siedziby Sprzedawcy, e-mailem na adres: sklep@optilux.pl, telefonicznie pod numerem: (+48) 95 72 77 217 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 lub osobiście w siedzibie Sklepu.
- Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji.
- Składając reklamację Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Kupującego, numeru Zamówienia, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii. Reklamacje złożone przez Kupującego niebędącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu sprzedaży, nie będą rozpatrywane.
- W razie konieczności uzupełnienia ewentualnych braków reklamacji – Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w sposób wskazany w § 2 ust. 4 Regulaminu.
- Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy.
- Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
- W procedurze reklamacji Sprzedawca nie przewiduje możliwości pozasądowego rozstrzygnięcia sporu.
- Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
- Uprawnienia Kupującego z tytułu rękojmi nie ograniczają uprawnień Kupującego wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta – na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym, o ile takowy dokument zostanie do Towaru dołączony.
- Sposób realizacji gwarancji jest ustalony przez gwaranta w dokumencie gwarancyjnym. Termin gwarancji wynosi dwa lata od dnia wydania Towaru Kupującemu, chyba że dokument gwarancyjny stwierdza inaczej.
§ 6. Odstąpienie od umowy
1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
3. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Odstępując od umowy sprzedaży Towaru Konsument może posłużyć się wzorem oświadczenia znajdującym się tutaj, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
- W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
- W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu przez Konsumenta prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Konsument dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Konsument odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.
- Kupujący nieposiadający statusu Konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy w terminie czternastu dni. Wobec takich Kupujących zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.
§ 7. Sprzedaż na próbę
- W przypadku sprzedaży oprawek okularowych oraz okularów przeciwsłonecznych, aby uniknąć ryzyka złego wyboru, Sprzedawca proponuje Kupującemu zakup 3 (trzech) sztuk na próbę celem zbadania przez Kupującego ich właściwości.
- Okres próby wynosi 3 (trzy) dni robocze od dnia otrzymania Towaru przez Kupującego. W okresie próby Kupujący może wybrać jedną, najbardziej odpowiadającą parę okularów lub oprawek, zaś pozostałe zwrócić Sprzedawcy w pudełku zwrotnym (kurierem, pocztą lub osobiście w siedzibie Sklepu) bez potrzeby podawania przyczyny.
- Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.
- Pieniądze za niewybrane i zwrócone do Sklepu oprawki lub okulary przeciwsłoneczne Sprzedawca zwraca w ciągu 3 (trzech) dni roboczych od dnia otrzymaniu zwrotnej przesyłki na wskazane przez Kupującego konto lub przekazem pocztowym (w zależności od woli wyrażonej przez Kupującego).
- Jeżeli kupujący nie złożył oświadczenia woli (nie odesłał do Sklepu niewybranych okularów lub oprawek) w terminie określonym w ust. 2 uważa się, że uznał wszystkie zakupione oprawki lub okulary przeciwsłoneczne za dobre. Przedmioty sprzedaży stają się w takim przypadku własnością Kupującego.
- Ww. regulacje sprzedaży na próbę nie wyłączają ani nie ograniczają uprawnień Konsumenta wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz przepisów Kodeksu cywilnego, tj. w szczególności prawa do odstąpienia od umowy w terminie czternastu dni.
- Szczegółowe informacje o sprzedaży na próbę znajdują się w zakładce „Zakup próbny” na stronie Sklepu.
§ 8. Ochrona danych osobowych i prywatności
- Kupujący wypełniając formularz Rejestracji/interaktywny formularz Zamówienia oświadcza, że podane w nim dane są zgodne ze stanem faktycznym.
- Wypełniając ww. formularze Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie podanych danych w celu realizacji i obsługi Zamówienia przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
- Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji Zamówienia.
- Kupujący zgodnie z powołaną powyżej ustawą ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Kupującemu prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody określonej w § 7 ust. 2 na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Kupującego.
- Zapisując się do Newslettera w Sklepie Kupujący (lub inny użytkownik Sklepu) wyraża zgodę na wykorzystywanie e-maila podanego przez Kupującego (lub innego użytkownika Sklepu) do informowania go o ofercie Sprzedawcy, tj. o nowościach i promocjach.
- Adresy mailowe Kupujących (lub innych użytkowników Sklepu), którzy zarejestrowali się w Newsletterze wykorzystywane są tylko w celu wysyłania informacji o ofercie Sprzedawcy. Adresy te nie są przekazywane osobom trzecim.
- W każdej chwili Kupujący (lub inny użytkownik Sklepu) ma prawo zrezygnować z Newslettera.
- Na stronie Sklepu są wykorzystywane pliki cookies. Stosowane są one w celach zapewnienia maksymalnej wygody wszystkich użytkowników (w tym Kupujących) przy korzystaniu ze Sklepu (zapamiętywanie preferencji i ustawień na stronie, zbieranie anonimowych danych dla celów reklamowych i statystycznych). Korzystanie ze Sklepu bez zmiany ustawień w przeglądarce dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym każdego użytkownika. Jeżeli użytkownik nie wyraża zgody na stosowanie plików cookies powinien zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Tu znajduje się więcej informacji o plikach cookies.
§ 9. Postanowienia końcowe
1. udostępnienie Regulaminu na zasadach określonych w § 9 ust. 3 Regulaminu,
2. przesłanie Kupującemu wiadomości e-mail,
3. dołączanie do przesyłek dowodu zakupu.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności postanowienia Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Konsumenta, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy. Postanowienia umów mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia ustawy o prawach konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy tej ustawy.
- Regulamin dostępny jest dla wszystkich Kupujących w wersji elektronicznej na stronach Sklepu www.optilux.pl (zakładka „Regulamin”) i obowiązuje w niniejszej wersji od 25.12.2014 r. Regulamin obowiązujący do dnia 24.12.2014 r. jest do pobrania tutaj.
- Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Kupującemu treści zawieranej umowy następuje poprzez:
Przejdź do strony głównej